Sunday, October 2, 2011

Make overs with the girls









1. Alice and I moustache you a question! :s)  2. Kimu's make up all over the floor  3. Cat's make up, created by Alice - looks so dramatic, like BAM! and a little like KISS hehe :P  4. My 21st birthday present for Kim last year, hanging on her wall :)  5. Kimu with a coat hanger hahaha, what a weirdo :P 6. Dumbo!  7. Beautiful Alice being a natural model! Her make up was done by Cat!  8. Trying on a floral headband to complete the Gyaru look by Kimu :)  9. Done!  10. Kim's Miku photo board from her birthday this year ~ painted by moi hehe  11. Best jumping shot ever  12. Cat's bunny nails, so freaking cute aren't they?!  13. I don't look ashynnnnnnnn here hahaha  14. A.K.C. girls ;)  15. a kiss from Joon 

More photos on Facebook (here

***

Girls' Night In with Alice, Kim and Cat

Last night I drove (yes I did, all by myself! :D) to Kim's place for our girl's night in, and it was so much fun! (^___^) there was tonnes of snacking (Alice bought so much snacks, the best yo!) and we spent hours on completing make over looks for each other and having mini photo shoot sessions hahaha! It's been so long since I've had a girls' only night! :) Stayed up till 4am watching 200 pounds of Beauty (well for me anyway, Cat and Alice went hardcore and didn't sleep till 6am because they were doing their nails LOL) since I had work early  yesterday so I was a lil sleepy by 1am x) 

Anyway, Kim completed a natural Japanese gyaru make over for me, along with adding some nice brown curly extensions for my hair :) It looked really pretty! Definitely didn't look like myself when I saw my reflection, but Kim did a great job! Thanks man! (^___^) For Kim, I curled her hair using a thick barrelled curler, took a while for me to get the hang of it, but her hair looked beautiful after Kim kept showing me! Yay! (^_^) (click here to see) Alice and Cat went a little on the wild side with their make up, but it turned out great for the both of them with dramatic eye liner strokes and colours used. Looks great on camera too! :D I'll be sure to upload photos on Facebook soon!

Overall, it was a great night, something I've been needing to have for a while. Thank you so much girls for all the laughs and great new memories :) and thank you Kim for hosting! Can't wait till our next one, and this time Sarah better be there LOL :P 

***

Alright, it's back to work tomorrow again (>_<) so I best go to bed soon. Lalala, hope everyone has a lovely week ahead of them, and let's hope Melbourne's weather won't be so crappy for the next couple of days (-__-) bring on the sunshine please! 

Love, from Julie xox

Facebook  bloglovin'  tumblr  twitter ]

22 comments:

khatsii said...

thanks for the beautiful photos! it was s00o0o0o0o much fun XD keke

jujunstoppable said...

you're welcome Cat! :) I trust you to never ever ever publicly show any of our ugly face photos LOL seriously ewwwwww man!!! hibby jibes!!

khatsii said...

nope! i don't wanna look at them tonight in case i get the hibby jiies + not be able to sleep >_>; coraline styles D:

Willabelle Ong said...

Aww, looks like fun :3
I love the bunny nails hehehe x

http://paledivision.blogspot.com/

jessieirwanto said...

i'm always inundated with the cutest photos imaginable when i visit your blog julie!
this looks like so much fun, i seriously cant remember the last time i did this with my friends, everyones always so busy D:

jessie x
the weekened project.

T. said...

Looks like fun times!

http://initialed.blogspot.com

Kimu said...

THIS WAS SO MUCH FUN! XD
It was so awesome to do your makeup haha I wanna try a more seductive look on you next time~

jujunstoppable said...

LOL! me and sexy makeup, sounds like fun! :P let me do your make up next time too! something different ^-^

jujunstoppable said...

it sure was! :) xox

jujunstoppable said...

hehe! thanks Jess :) :) glad my photos can make you smile!
it was a lot of fun and it's been so long since we ever had a girls night so it was great! and I totally understand what you mean, everyone's so busy these days as we keep growing up :( gotta leave some time to do things to make us feel young again! I sure hope you and your girlfriends can gather up soon for a girls' night in too!

xo

Kimu said...

hahahaha yesss let's!

lhunterthomas said...

Cool! You all look great! Very creative.

Just in case you're interested, I'm giving away a Louis Vuitton Speedy 30 bag on my blog. Details here: http://www.beautynotbull.com/2011/09/lv-giveaway-update.html

:)

Laura x

Myblissisthisway said...

your photos are gorgeous, fun with makeup is always good, you guys look fabulous



myblissisthisway.blogspot.com

ZEOLITE said...

these look like so much fun! Also grrrl I love that crazy eyemakeup in the third photo.

cavaan said...

julie you are always too cute, and cat's nails... (hides own fingers in shame).

sam said...

Intense eyelashes! I loooove! And i love your bunny nails!



http://samalamode.blogspot.com

Candypop said...

All you girls are so pretty and the makeup looks soooo coool! Looks like everyone had a blast :))) Great photos juju!!
Seems like Adelaide is suffering from Melb weather lately so we're getting crappy weather aswell atm !!
Lets all hope for the nice spring to come soooon!

bimbotwinnie . said...

I love such girly night too! :D

Davie+Erica said...

We love looking through all of these photos! Everything looks super cute and so fun!!!

ox,
-Davie+Erica
Wardrobe Stylists, NYC

>>http://www.lpfashionphilosophy.blogspot.com

lizzie said...

Love these photos, especially the bunny nails!

XXX

http://awkward-queen.blogspot.com/

Sophia said...

Wow, that looks like so much fun! I especially love the eye make-up! Sophia xx (moulinfrock.blogspot.com)

Belle Dinh said...

This looks so fun and the make-up is awesome! You also look half ((:


www.bloomandbe.blogspot.com